niedziela, 6 maja 2018

Powitanie

Witam wszystkich na moim blogu!

Jestem Arnika, a czytanie to moja pasja. Chociaż właściwie... czy nie mógłby powiedzieć tak o sobie każdy mól książkowy? Wydaje mi się, że nie jest to zbyt oryginalny wstęp :)

Książki były w moim życiu od zawsze. Nie pamiętam, która była pierwsza, pamiętam jednak, z jakim zainteresowaniem czytałam gazetki dla małych dziewczynek, a potem już prawdziwe książki... coraz więcej książek. Z dzieciństwa szczególnie utkwiły mi w pamięci dwie chwile: pierwsza, kiedy wyłożyłam wszystkie swoje książki na środku pokoju i bawiłam się w bibliotekę (Mama wypożyczyła ode mnie wtedy disneyowską "Śpiącą Królewnę") oraz druga, kiedy to rodzice przyłapali mnie na czytaniu w nocy, w świetle lampki, "Złotych rosyjskich bajek". To dopiero były emocje!

I ta właśnie pasja została mi do dziś. Najbardziej lubię czytać wieczorem, kiedy już nie muszę martwić się żadnymi obowiązkami - jest to takie moje miłe zakończenie dnia. Uwielbiam też patrzeć na moją prywatną biblioteczkę, sprawia mi to olbrzymią przyjemność - miło jest wiedzieć, że te książki mi już "nie uciekną". Bo przecież w bibliotece jest taka możliwość - a co, jeśli ktoś wypożyczy daną pozycję wcześniej ode mnie i już jej nie odda?

Dlaczego jednak nazwałam się Arniką? W sumie nie wiem. Jakoś tak podoba mi się ta roślinka, a jej nazwa brzmi uroczo. I bardzo przyjemnie mi się kojarzy. Mam w domu maść arnikową i bardzo lubię jej piękny, słoneczny, żółty kolor i miodowy zapach. To też najlepsza na świecie maść na komary. Inne niech się schowają!

Wracając do właściwego tematu - mam nadzieję, że blog się Wam spodoba i odkryjecie na nim wiele ciekawych książek. Życzę miłego czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klimat gęsty jak żywica, czyli "Kwestia wiary" Łukasza Kucharskiego

Powieści oparte na motywach wierzeń i demonologii słowiańskiej pojawiają się na rynku jak grzyby po deszczu. Nie powiem, bardzo mnie to cies...